Zakupy
Jakie są dostępne metody dostawy?
- Odbiór osobisty
- Wysyłka kurierem
- Wysyłka kurierem za pobraniem
Czy wysyłamy przesyłki międzynarodowe?
Tak, do krajów UE – Polska, Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Szwecja, Słowacja, Słowenia, Wielka Brytania, Węgry, Włochy, Łotwa.
Na życzenie Klienta możemy wysłać przesyłkę w dowolne miejsce na świecie, jednak w takim przypadku prosimy o wcześniejszy kontakt celem ustalenia kosztów dostawy.
Jak długo muszę czekać na dostawę zamówienia?
Czas realizacji zamówienia zależy od wybranego wariantu produktu (informacja podana jest przy każdym produkcie). Podany czas liczony jest w dniach roboczych od poniedziałku do piątku, od momentu zaksięgowania wpłaty:
- 3 dni – Produkty, które posiadamy w magazynie
- 5 dni – Produkty, które wymagają korekty rozmiaru oraz produkty z kolekcji stałej
- 20 dni – Produkty na zamówienie, których nie posiadamy w wybranym przez Klienta rozmiarze lub kolorze, ale wykonamy je na specjalne zamówienie.
Do powyższych terminów należy doliczyć czas dostawy przez kuriera:
- Kurier Polska – 1-2 dni robocze
- Kurier UE – 2-10 dni robocze
Płatności
Jakie są możliwe metody płatności?
- Płatność gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym
- Płatność tradycyjnym przelewem bankowym zarówno przy wysyłce kurierem, jak i przy odbiorze osobistym
- PayNow błyskawiczne płatności realizowane przez pośrednika (mBank) – płatność przelewem lub kartą
Bezpieczeństwo płatności online?
Płatność tradycyjnym przelewem bankowym realizowana jest bezpośrednio pomiędzy bankami. Bezpieczeństwem płatności online zajmuje się bank kupującego. W przypadku płatności za pośrednictwem systemu PayNow na naszej stronie internetowej, nad bezpieczeństwem płatności online również czuwa bank (PayNow jest systemem płatności, którego właścicielem jest mBank).
Zamówienie i zwroty
Jak złożyć zamówienie?
W celu złożenia zamówienia, należy wybrać dany produkt z katalogu produktów. Następnie, na stronie produktu, należy wybrać jego wariant (np. rozmiar, długość łańcuszka itp.). Dodatkowo można wybrać opcję personalizacji produktu np. grawerunek (jeśli opcja ta jest dostępna dla danego produktu).
Po wybraniu wariantu produktu należy dodać go do koszyka, a następnie przejść do strony zamówienia. Należy podać wszystkie niezbędne dane do realizacji zamówienia. Następnie możliwy jest wybór dostawy i płatności.
Jak mogę anulować lub zmienić zamówienie?
W przypadku chęci zmiany lub anulowania zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Czy muszę zakładać konto, aby złożyć zamówienie?
Zakładanie konta w naszym sklepie nie jest obowiązkowe. Można złożyć zamówienie bez zakładania konta.
Jak mogę śledzić zamówienie?
Jeśli Klient posiada konto w naszym sklepie internetowym, w menu konta użytkownika możliwe jest sprawdzenie historii i stanu zamówień. W przypadku, gdy Klient nie zakładał konta podczas składania zamówienia, możliwe jest śledzenie zamówienia przez wejście na stronę „Status zamówienia”.
Jak i czy mogę zwrócić zamówienie?
W przypadku zamówień, które nie zostały spersonalizowane, możliwy jest zwrot towaru zgodnie z obowiązującym prawem w terminie do 14 dni liczonych od dnia dostarczenia produktu Klientowi.
Warunkiem uznania zwrotu towaru przez Sprzedawcę jest brak śladów użytkowania, nieuszkodzone opakowanie i nieusunięta metka na produkcie. Zwracany produkt należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu, w którym produkt został dostarczony wraz ze wszystkimi akcesoriami i etykietami. Spełniając powyższe warunki, zwrot zakupionego towaru zostanie uznany, a należność przelejemy na wskazany rachunek bankowy w terminie do 14 dni od otrzymania zwrotu. Należność zwrotu zostanie pomniejszona o koszt dostawy (jeśli taki był).
W sytuacji, gdy produkt był spersonalizowany poprzez wykonany na nim grawerunek, zwrot towaru nie jest możliwy.
W sytuacji, gdy produkt był spersonalizowany, w ten sposób, że został przygotowany na specjalne zamówienie Klienta w innym materiale, z innymi kamieniami lub w innym rozmiarze, niż produkt dostępny w ofercie, możliwy jest zwrot towaru w terminie do 14 dni liczonych od dnia dostarczenia produktu Klientowi. Warunkiem uznania zwrotu towaru przez Sprzedawcę jest brak śladów użytkowania, nieuszkodzone opakowanie i nieusunięta metka na produkcie. Zwracany produkt należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu, w którym produkt został dostarczony wraz ze wszystkimi akcesoriami i etykietami. Spełniając powyższe warunki, zwrot zakupionego towaru zostanie uznany, a należność przelejemy na wskazany rachunek bankowy w terminie do 14 dni od otrzymania zwrotu. Należność zostanie pomniejszona o koszt dostawy (jeśli taki był), a także koszty związane z dokonaniem personalizacji produktu na specjalne zamówienie Klienta (np. wykonanie produktu w innym materiale, z innymi kamieniami, w innym rozmiarze, niż produkt dostępny w ofercie).
W przypadku, gdy zwracany towar jest uszkodzony, niekompletny lub zwrot dokonywany jest po upływie terminu 14 dni liczonych od dnia dostarczenia produktu Klientowi, Sprzedawca nie ma obowiązku uznania zwrotu. W takich sytuacjach, zazwyczaj staramy się pomóc naszym Klientom i oferujemy możliwość:
- Zmiany rozmiaru, grawerunku, kamieni itp. (jeśli to jest przyczyną zwrotu) za dodatkową opłatą;
- Naprawy, renowacji (jeśli to jest przyczyną zwrotu) za dodatkową opłatą;
- Zwrotu niepełnej kwoty zamówienia (odliczamy koszty przygotowania produktu; spersonalizowanego na specjalne zamówienie Klienta);
Jeśli problem dotyczy towaru, który z naszej winy posiada uszkodzenia lub niedoskonałości, możemy bezpłatnie wykonać naprawę / renowację zamówionego produktu.
Wszelkie kwestie związane z zwrotami/wymianą rozpatrujemy indywidualnie i prosimy Kupujących o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy celem ustalenia przyczyny i procedury zwrotu.
Szczegółowe warunki zwrotów / reklamacji znajdują się w naszym regulaminie.