Gwarancja, zwroty i wymiana produktów Delloro.
W celu dokonania naprawy, zwrotu lub wymiany prosimy o dołączenie wydrukowanego formularza do odsyłanego zamówienia:
Pobierz formularz
Gwarancja
Złoto– gwarancja obejmuje próbę złota, ogólną jakość materiału i powierzchni (ukryte wady
i skazy).
Złocenie, rodowanie– gwarancja obejmuje wysoką jakość i barwę złocenia, rodowania. Jednakże, z uwagi na to, iż powłoki galwaniczne ulegają z czasem naturalnemu przecieraniu – nie podlega to gwarancji. Co ważne, w praktyce, przy prawidłowym użytkowaniu biżuterii, powłoki galwaniczne mogą utrzymywać się kilkanaście miesięcy lub nawet kilka lat.
Powierzchnia – gwarancja nie obejmuje zarysowań powierzchni polerowanych i matowanych, które w sposób naturalny, pod wpływem użytkowania, ulegają zużyciu już od pierwszych chwil noszenia.
Oprawa kamieni– gwarancja obejmuje wykonanie poprawnej oprawy kamieni. Gwarancja nie obejmuje przetarć oraz uszkodzeń mechanicznych, wynikających ze złego, długotrwałego lub zbyt intensywnego użytkowania.
Naszyjniki i bransoletki– gwarancja obejmuje prawidłowo wykonane ogniwa łańcuszka i jego elementy oraz jakość materiałów. Gwarancja nie obejmuje jednak uszkodzeń mechanicznych, takich jak wydłużenie łańcuszka (rozciągnięcie ogniw) spowodowane jego naciągnięciem. Nie obejmuje również zerwania łańcuszka, które wynika ze zbyt mocnego pociągnięcia, szarpnięcia lub przetartych ogniw, co wynika z długiego i intensywnego okresu użytkowania.
Zapięcia– gwarancja obejmuje całe zapięcie, jego elementy mechaniczne oraz materiały. Gwarancja nie obejmuje zewnętrznych uszkodzeń mechanicznych.
Wymiana
W naszej firmie mogą Państwo wymienić zakupioną biżuterię na inną. W tym celu należy spełnić poniższe warunki:
- Produkt, który chcą Państwo wymienić nie może być spersonalizowany (np. produkt na zamówienie, produkt ze zmienionym rozmiarem, produkt z grawerunkiem itp.)
- Zwracaną biżuterię należy odesłać w terminie do 14 dni od dnia jego otrzymania wraz z wypełnionym formularzem zwrotu / wymiany
- Zwracana biżuteria nie może nosić śladów użytkowania
- Należy pokryć koszty przesyłek, jeśli transakcja nie odbywa się w naszym salonie
- Należy poczekać na informację z wynikiem rozpatrzenia wniosku o wymianę
Po otrzymaniu od nas informacji dotyczącej pozytywnego rozpatrzenia wniosku o wymianę produktu, Klient może dokonać zakupu nowego produktu i poczekać na zwrot należności za uprzednio odesłany produkt.
Klient może również skontaktować się z nami drogą telefoniczną lub mailową. Wówczas możemy przygotować indywidualną cenę na wybrany przez Państwa nowy produkt uwzględniając poprzednią płatność. W tej sytuacji albo odeślemy różnicę w kwocie, jeśli wymieniają Państwo produkt na tańszy lub prześlemy link z produktem o obniżonej cenie za poprzednią płatność.
Naprawa
Jeśli zdarzy się, iż zakupiony u nas produkt posiada wady wynikające z jego nieprawidłowego wykonania lub wad materiałów, możemy zaoferować Państwu darmową usługę naprawy. W przypadku, gdy wady produktu nie można naprawić, możemy zaoferować usługę wymiany lub zwrotu wadliwego produktu.
Ponadto, oferujemy usługi naprawy biżuterii, która uległa uszkodzeniu lub naturalnemu zużyciu. W tym celu zachęcamy do wizyty w naszym salonie lub kontaktu telefonicznego / email.
Dla naszych stałych Klientów oferujemy darmowe odświeżanie i odnawianie biżuterii zakupionej u nas. W tym celu również zachęcamy do odwiedzenia naszego salonu.
Zwroty
W przypadku zamówień, które nie zostały spersonalizowane, możliwy jest zwrot towaru zgodnie z obowiązującym prawem w terminie do 14 dni liczonych od dnia dostarczenia produktu Klientowi.
Warunkiem uznania zwrotu towaru przez Sprzedawcę jest brak śladów użytkowania, nieuszkodzone opakowanie i nieusunięta metka na produkcie. Zwracany produkt należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu, w którym produkt został dostarczony wraz ze wszystkimi akcesoriami i etykietami. Spełniając powyższe warunki, zwrot zakupionego towaru zostanie uznany, a należność przelejemy na wskazany rachunek bankowy w terminie do 14 dni od otrzymania zwrotu. Należność zwrotu zostanie pomniejszona o koszt dostawy (jeśli taki był).
W sytuacji, gdy produkt był spersonalizowany poprzez wykonany na nim grawerunek, zwrot towaru nie jest możliwy.
W sytuacji, gdy produkt był spersonalizowany, w ten sposób, że został przygotowany na specjalne zamówienie Klienta w innym materiale, z innymi kamieniami lub w innym rozmiarze, niż produkt dostępny w ofercie, możliwy jest zwrot towaru w terminie do 14 dni liczonych od dnia dostarczenia produktu Klientowi. Warunkiem uznania zwrotu towaru przez Sprzedawcę jest brak śladów użytkowania, nieuszkodzone opakowanie i nieusunięta metka na produkcie. Zwracany produkt należy zwrócić w oryginalnym opakowaniu, w którym produkt został dostarczony wraz ze wszystkimi akcesoriami i etykietami. Spełniając powyższe warunki, zwrot zakupionego towaru zostanie uznany, a należność przelejemy na wskazany rachunek bankowy w terminie do 14 dni od otrzymania zwrotu. Należność zostanie pomniejszona o koszt dostawy (jeśli taki był), a także koszty związane z dokonaniem personalizacji produktu na specjalne zamówienie Klienta (np. wykonanie produktu w innym materiale, z innymi kamieniami, w innym rozmiarze, niż produkt dostępny w ofercie).
W przypadku, gdy zwracany towar jest uszkodzony, niekompletny lub zwrot dokonywany jest po upływie terminu 14 dni liczonych od dnia dostarczenia produktu Klientowi, Sprzedawca nie ma obowiązku uznania zwrotu. W takich sytuacjach, zazwyczaj staramy się pomóc naszym Klientom i oferujemy możliwość:
- Zmiany rozmiaru, grawerunku, kamieni itp. (jeśli to jest przyczyną zwrotu) za dodatkową opłatą;
- Naprawy, renowacji (jeśli to jest przyczyną zwrotu) za dodatkową opłatą;
- Zwrotu niepełnej kwoty zamówienia (odliczamy koszty przygotowania produktu; spersonalizowanego na specjalne zamówienie Klienta);
Jeśli problem dotyczy towaru, który z naszej winy posiada uszkodzenia lub niedoskonałości, możemy bezpłatnie wykonać naprawę / renowację zamówionego produktu.
Wszelkie kwestie związane z zwrotami/wymianą rozpatrujemy indywidualnie i prosimy Kupujących o wcześniejszy kontakt telefoniczny lub mailowy celem ustalenia przyczyny i procedury zwrotu.